Specialiosiomis pedagogėmis progimnazijoje dirba
242 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis darbas |
Pietų petrauka |
Nekontaktinis darbas |
Pirmadienis |
|
|
8.30 - 12.00 |
Antradienis |
8.15 - 11.15 |
12.15 - 12.45 |
16.00 - 17.00 |
Trečiadienis |
8.15 - 10.15 |
|
10.15 - 12.15 |
Ketvirtadienis |
8.15 - 12.15 |
|
11.00 - 12.30 |
Penktadienis |
|
|
9.00 - 12.00 |
Kontaktai
122 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 10.00 |
11.30 – 12.00 |
|
Antradienis |
8.00 – 10.00 |
11.30 – 12.00 |
|
Trečiadienis |
8.00 – 10.00 |
11.30 – 12.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 10.00 |
11.30 – 12.00 |
|
Penktadienis |
8.00 – 10.00 |
11.30 – 12.00 |
10.00 - 11.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 645 57775
245 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis darbas |
Pietų petrauka |
Nekontaktinis darbas |
Pirmadienis |
8.15 - 11.15 |
|
11.15 - 13.15 |
Antradienis |
8.15 - 10.15 |
|
10.15 - 13.15 |
Trečiadienis |
8.15 - 10.15 |
|
10.15 - 13.15 |
Ketvirtadienis |
10.10 - 12.150 |
|
12.25 - 13.25 |
Penktadienis |
|
|
|
Informacija
Specialusis pedagogas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems intelekto sutrikimų, specifinių pažinimo sutrikimų (neišlavėjimų), emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų, judesio ir padėties sutrikimų, lėtinių somatinių ir neurologinių sutrikimų, kompleksinių sutrikimų ar bendrųjų mokymosi sutrikimų.
Specialiosios pedagogės funkcijos
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms ir įvertina pažangą mokykloje.
- Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Pataria mokytojams kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į specialiųjų poreikių mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.
- Šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.