MOKYKLOS PRISTATYMAS (skrajutė)

Klaipėdos Prano Mašioto progimnazijos pristatymas

5-6 kl. mokinių Velykinė kompozicija „Margučiai“

2021 04 01

Kviečiame visą mokyklos bendruomenę pasidžiaugti 5-6 kl. mokinių kūrybiniais darbais, kurie į daugelį šeimų atnešė šventinę ir pavasarinę nuotaiką.

Technologijų mokytojos Loreta ir Jurgita

Ekskursija po „Fortum Klaipėda"

2021 04 01

Kovo 31 d. 4d klasės mokiniai dalyvavo virtualioje ekskursijoje po „Fortum Klaipėda“ jėgainę. Ekskursijos metu kartu su gidu turėjo galimybę virtualiai pasivaikščioti po jėgainę ir daugiau sužinoti apie jos veiklą, atliekų tvarkymą bei švarią energiją.


UAB „Fortum Klaipėda“, naudodama nepavojingas komunalines ir pramonines atliekas kaip kurą, gamina šilumą ir elektrą. Jėgainė atlieka reikšmingą vaidmenį atliekų tvarkymo grandinėje bei prisideda prie žiedinės ekonomikos įgyvendinimo Lietuvoje.

Auklėtoja Rima

,,Mokslininko šou“

2021 04 01

             Kovo 22 d. nuotoliniu būdu vyko integruotas pasaulio pažinimo, biologijos, geografijos patyriminės veiklos (STEAM) ,,Mokslininko šou“ pristatymas, skirtas Žemės dienai paminėti. Pristatyme dalyvavo 4a klasės mokiniai, geografijos mokytoja Rasa Rapolavičienė, biologijos mokytoja Jūratė Kačinskienė ir svečiai.

Veiklos tikslas:

Plėtoti mokyklinio amžiaus vaikų pažintinę, komunikacinę, meninę, socialinę ir meninę kompetencijas tyrinėjant artimiausią aplinką. Per patirtinę veiklą smagiai ir linksmai gilinti žinias apie gyvąją ir negyvąją gamtą, mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką (STEAM).

           4a klasės mokiniai vasarą (baigus 3 klasę) turėjo vasarišką projektą ,,Užaugink iš sėklos“, kur ir pristatė renginio metu. Geografijos mokytoja Rasa ir biologijos mokytoja Jūratė pristatė mokinių atliktus bandymus.

Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tai aktyvi veikla! Todėl eksperimentuodami, tyrinėdami vaikai:

  • kritiškai mąsto;
  • tobulina savo mąstymo įgūdžius;
  • samprotauja;
  • mokosi problemų sprendimo;
  • kaupia patirtį;
  • mokosi diskutuoti;
  • sutelkia dėmesį;
  • lavina pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę; 
  • stiprina pasididžiavimo bei pasitikėjimo savimi jausmą.

Refleksijos metu visi dalyviai pripažino, kad TAIP MOKYTIS ĮDOMIAU?

Žemė dėkoja visiems, kurie ją pažįsta, saugoja ir tausoja.

4a klasės mokytoja Ingrida

Kūrybiniai darbai "Kitokios Velykos kitoks ir margutis“

2021 03 31

Artėjant didžiosioms pavasario šventėms  6 kl. mokiniai per technologijos pamokas su technologijų mokytojais Loreta Pociene ir Sauliumi Pociumi atliko kūrybinį darbą tema „Kitokios Velykos kitoks ir margutis“. Mokiniai kiaušinius dekoravo sėklomis ir kruopomis. Šis dekoravimo būdas suteikė be galo daug galimybių suskurti nematytų raštų ir spalvų derinius. Viskas priklausė nuo pasirinktų grūdų įvairovės. Tai laikui imlus ir nemažai kruopštumo reikalaujantis kiaušinių dekoravimo būdas, bet patikėkite rezultatas vertas pastangų!

Pristatome kūrybingiausius mokinių darbus.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.