Kelionė į Lenkiją

• Paskelbta: 2023-06-19
  • Kategorija: Išvykos

Birželio 14-16 d. 7b, 7c ir 6a klasės mokiniai lankėsi Lenkijoje. Pirmąją dieną atvykę į Veličką aplankėme seniausią Europoje druskos kasyklą. Mokiniai mediniais laipteliais nusileido į 135 m. gylį. Vietinio gido lydimi pateko į sales, kuriose eksponuojami druskos gavimo mechanizmai, druskos skulptūrų ekspozicijos, garsioji Kingos bažnyčia bei altorius, kuriame patalpintas Popiežiaus Jono Pauliaus II kraujo lašas.

Antrąją dieną vykome pramogauti į patį didžiausią atrakcionų parką Lenkijoje - „Energylandia“. Čia išmėginome įvairių atrakcionų, apsilankėme 4D kino teatre ir interaktyvių žaidimų zonose.

Vakare grožėjomės senąja Lenkijos sostine Krokuva. Apžvalginės ekskursijos metu aplankėme Vavelio kalvą su karališkaisiais rūmais, paminklą, skirtą paminėti 500-ąsias Žalgirio mūšio metines, barbakaną. Pamatėme centrinius senojo miesto vartus, Florijono gatvę, kurioje gyveno garsusis dailininkas J. Mateika. Pabuvojome vienoje didžiausių Europoje centrinėje Turgaus aikštėje, aplankėme Šv. Marijos bažnyčią, Sukenicus (senovinė prekyvietė), Jogailos universiteto kiemelius…

Trečiąją dieną iškeliavome namo. Pavargę, bet kupini neišdildomų įspūdžių.