Klaipėda- Talinas- Stokholmas-Ryga- Klaipėda

• Paskelbė : Gitana Ruškienė
  • Paskelbta: 2023-05-30
  • Kategorija: Išvykos

Gegužės 26-28 dienomis 5c, 6c ir 8c klasių mokiniai vyko į pažntinę kelionę, kurios metu aplankė Baltijos šalis bei Švedijos sostinę Stokholmą. Pirmą kelionės dieną aplankėme Estijos sostinę Taliną, susipažinome su jo senamiesčiu bei lankomiausiomis vietomis.  Vėliau keltu plaukėme į Švedijos sostinę Stokholmą. Artėdami prie Stokholmo, grožėjomės nuostabiais miesto ir jį supančių akmenuotų salelių - šcherų vaizdais. Ekskursijos po Stokholmą metu pamatėme geležies aikštę, Parlamentą, Riterių bažnyčią, kur palaidoti Švedijos monarchai, Rotušę, kurioje vyksta iškilmės po Nobelio premijų įteikimo bei karališkosios sargybos pasikeitimo ceremoniją. Taip pat  aplankėme “Vazos” muziejų, kuriame eksponuojamas didingas, iš jūros dugno iškeltas 17 amžiaus karališkasis karo laivas, jūros dugne išgulėjęs 333 metus. Vakare keltu išplaukėme į Rygą ir sekmadienį aplankėme Rygos senamiesčio lankomiausias ir svarbiausias vietas. Grįžome į Klaipėdą pilni įspūdžių ir naujų patirčių: vieniems tai buvo pirma kelionė į užsienį, kitiems pirmas plaukimas didžiuliu keltu, o kai kam tai buvo  pirma anglų kalbos žinių praktinė patirtis užsisakant maisto.  Kas įdėmiai klausėsi puikios gidės Aldonos pasakojimų, tie išmoko ar įtvirtino jau žinomas istorijos, geografijos ar biologijos žinias ir išgirdo įdomių istorijų. Grįžtant namo, autobuse nebuvo tylu, nes garsiai girdėjosi vaikų dainuojamos dainos, draugiški pokalbiai, smagus juokas. Kelionė buvo puiki, nes ne kartą teko išgirsti:  “O kur ir kada važiuosime  kitą kartą?”