Respublikinė konferencija „Patyriminė (STEAM) veikla, įvairioms vaikų kompetencijoms ugdyti“

Lapkričio 29 d. mūsų mokykloje vyko respublikinė konferencija „Patyriminė (STEAM) veikla, įvairioms vaikų kompetencijoms ugdyti“. Konferencijos tikslas buvo skatinti mokytojus dalintis bendradarbiavimo praktikomis, atrasti naujų galimybių vedant patyrimines – STEAM veiklas, natūraliai integruoti ugdymo turinį ir kurti pamokų duomenų bazę siekiant ugdymo(si) sėkmės.

Konferencijos uždaviniai:

  1. Pasidalinti sistemingomis ir nuosekliomis gamtos, gamtosaugos, socialinių, aplinkosauginių mokslų žiniomis, praktika, veiklos įgūdžiais, metodais, įrankiais, nuolat taikomais darbui įvairiose veiklose, pamokose, užklasinėje veikloje, šventėse, renginiuose, kurie skatina vaikų kritinio mąstymo veiklą, problemų sprendimo, tiriamosios veiklos, bendradarbiavimo kompetencijų ugdymą;
  2. Dalintis metodine patirtimi, kaip ugdyti palankų aplinkai gyvenimo būdą, kaip formuoti vertybines nuostatas švietimo įstaigose ir už jų ribų, teikiant ekologijos ir aplinkosaugos, gamtos ir socialinių mokslų, projektų, konkursų, laboratorinių darbų, kitų veiklų žinias, plėtojant šios srities gebėjimus, kompetencijas ir įgūdžius;
  3. Plėtoti mokytojų bei mokinių gamtamokslinę kompetenciją, taikant inovatyvius, aktyvius, interaktyvius, kūrybiškus mokymo metodus, priemones bei įrankius.

Konferencijoje dalyvavo bendrojo ugdymo mokyklų 1 – 8 klasėse dirbantys mokytojai iš Klaipėdos, Kauno, Telšių, Radviliškio miestų bei Šilutės ir Joniškio rajonų.  Pranešimus skaitę pedagogai žavėjo kūrybingumu, išradingumu ir išmone. Pristatytos veiklos buvo labai įvairios ir įdomios. Vieni parodė, kaip su vaikais atlieka įvairiausius bandymus gamtoje, kiti klasėse. Dar kiti vyko į netradicines ugdymosi vietas ir ten vykdė įvairiausias veiklas. Labai nudžiugino ir nustebino mokytojai, kurie į savo patyrimines veiklas įtraukė ir vaikų tėvelius bei senelius. Veiklų gausa ir degančios mokinių akys dar kartą patvirtino, kad patyriminis (STEAM) mokymas leidžia mokiniui geriau pažinti save kaip asmenį, išplečiamos jo mokymosi galimybės, nes mokymosi procese remiamasi visų dalyvaujančiųjų patirtimi.  Besimokantieji skatinami aktyviai dalyvauti mokymosi procese – analizuoti savo patirtį, ja dalytis, lyginti, ugdomos mokymo ir mokymosi kompetencijos. Kuo daugiau patirties, tuo geresni įgūdžiai.

Hits: 352

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.