Edukacinė kelionė į Vokietiją

2019 04 29

Pavasario atostogų metu mūsų progimnazijos 5-8 klasių mokinių grupė vyko į 4 dienų edukacinę pažintinę kelionę į Vokietiją. Anksti ryte išvykome iš Lietuvos, keliavome per Lenkiją. Pamatėme Augustavą, Lomžą, Poznanę. Gidas įdomiai papasakojo apie Lenkijos istoriją ir dabartį. Džiaugėmės gražiais miestais ir miesteliais, žydinčia gamta. Kitą dieną mūsų laukė įspūdinga ekskursija po Vokietijos sostinę Berlyną. Pamatėme  Kaizerio Vilhelmo atminimo bažnyčią, Pergalės koloną, Reichstagą, pagrindinį miesto simbolį – Brandenburgo vartus, Potsdamo aikštę – šiuolaikinį finansų ir verslo rajoną. Pasivaikščiojome viena gražiausių gatvių - Unter den Linden alėja, kurioje galima pamatyti didingų baroko ir neoklasicizmo pastatų, naudojamų visuomenės reikmėms. Apžiūrėjome įžymųjį Neptūno fontaną, Aleksandro aikštę , Televizijos bokštą, Rotušę, Švč. Mergelės Marijos bažnyčią, Žandarmerijos aikštę. Aplankėme Muziejų salą – unikalią Berlyno vietą, kurioje susitelkę net keletas pasaulinio garso muziejų.

Iš Berlyno vykome į Bremeną- jaukų ir labai vokišką (architektūriniu požiūriu) miestą.

Trečia kelionės diena - nepamirštamų įspūdžių laikas Soltau mieste, Heidės parke. Tai didžiausias šiaurės Vokietijos pramogų parkas, kurio plotas siekia 850 tūkst. kv.m. Čia susipažįstama su visa Vokietija: žvejų kaimeliai su senoviniais luotais ir darbo įrankiais, Bavarijos kraštovaizdis ir buities detalės, brolių Grimų pasakų gatvė. Parkas didžiuojasi didžiausiu Europoje mediniu geležinkeliu, kuris nuo 60 m aukščio kalnų nurieda 120 km/val. greičiu. Ekstremalių pojūčių mėgėjai džiaugėsi važinėdamiesi linksmaisiais kalneliais, plaukdami į slibinų salą su vikingų laiveliu, laipiodami su indėnais, plaukdami kanalais  bei išbandydami dar daugybę kitų pramogų ir vandens atrakcionų. Visi keliautojai vieningai tvirtino, kad tai buvo nepakartojamų įspūdžių ir nuotykių diena!

Per kelionę mokiniai pagilino dalykines žinias apie Lenkijos ir Vokietijos istoriją, geografiją, kultūros objektus ir paveldą, ne tik patyrė gerų emocijų, bet ir praturtino savo pasaulėžiūrą.

Klasių auklėtojos  Virgina  Kerdokienė, Ligita Grybauskienė, Odeta Turauskienė

Hits: 161

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.